inessen.reismee.nl

Een update

De afgelopen weken begon echt heerlijk. Het was prachtig weer in Essen en ik hoefde eindelijk geen winterjas meer aan om naar buiten te kunnen. Hierdoor kreeg ik ook wat minder zin in school haha. Ik wilde graag van de zon gaan genieten. Nu heb ik gewoon mijn lessen gevolgd en heb ik in mijn vrije tijd veel buiten gespendeerd.

Ook had ik met Manouk en Petar afgesproken. Ik zou bij hun op bezoek komen en dan zouden we avondeten maken. Maar eerst moesten Petar en ik nog naar een hoorcollege. Nadat deze was afgelopen vertelde Petar dat hij nog even snel langs de bank moest. (Wat problemen met het aanvragen van een Duitse rekening.) ‘Geen probleem, ik ga met je mee.’ zei ik tegen ‘m. En zo gingen we op pad en zag ik weer een andere kant van Essen. Zelf heb ik geen Duitse rekening aangevraagd, dus het meegaan naar de bank was ook nieuw voor me. Nadat we klaar waren bij de bank, gingen we naar het appartement dat Manouk en Petar huren voor hun verblijf in Essen. Ik zie Manouk niet zo vaak omdat we op verschillende dagen les hebben en verschillende uren les hebben. Leuk om d’r weer te zien. We hebben de rest van de middag geklets en over onze ervaringen verteld.

Op een gegeven moment ging Manouk even de lasagne opwarmen en dekte we de tafel. Wat smaakte de lasagne me goed. Vervolgens nog een toetje en toen zaten we echt wel vol. De avond hebben we doorgebracht met kaartspelletjes en gesprekken.

We vergaten een beetje de tijd en op een gegeven moment bedacht ik me dat ik nog naar huis moest haha. Gelukkig kwam dat allemaal goed.

Ik merkte dat het soms erg fijn is even met je klasgenoten te praten. Opnieuw had ik het erg naar me zin.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!