inessen.reismee.nl

Het Grugapark

Het weer blijft prachtig in Essen. En daar wilde ik gebruik van maken. Ik had al een paar keer gehoord over het Grugapark in Essen. Eerlijk gezegd kende ik het niet, terwijl het een vrij bekend park is. Hier kwam ik achter nadat ik het opzocht op internet. En zo besloot ik erheen te gaan. Ik pakte wat spulletjes in en ging richting het Grugapark. Ik heb daar een hele tijd doorgebracht. Heerlijk, een beetje lezen, een beetje mensen kijken en een beetje zonnen, ook al word ik helemaal niet bruin.

De volgende dag appte Désirée mij dat ze zich helemaal niet lekker voelde en graag naar huis ging. Ik was ook van plan naar Nederland te reizen omdat ik verder geen les meer had en er een Pinkstervakantie was in Duitsland. Daardoor hebben we vrij. Ik schreef dat ik eerst nog wat lessen had, maar daarna wel met haar mee wilde zodat ze niet alleen hoefde te reizen. Zo gezegd, zo gedaan. We spraken af elkaar te ontmoeten in Oberhausen. En zo gingen we samen richting Nederland. De dagen daarna heb ik tijd gespendeerd met mijn vrienden en familie.

Op tweede Pinksterdag werd ik uitgenodigd mee uiteten te gaan met de ouders van mijn vriend en mijn vriend natuurlijk. Dit was erg gezellig. De rest van de week ben ik aan de gang geweest met mijn schoolwerk van Duitsland en Nederland. De Nederlandse tentamenweek komt er namelijk ook aan en ik moet nog een aantal verslagen inleveren voor het einde van dit jaar. Daarnaast moest er nog even naar mijn rechterpols gekeken worden. Ik had al ongeveer acht dagen last van mijn pols bij de alledaagse bewegingen. Eerst dacht ik dat de pijn vanzelf over zou gaan, dit was helaas niet het geval. Alles werd nagekeken, inclusief mijn arm. Het goede nieuw was dat er geen ontsteking in de pees zat. (Pfiew.) Men kwam tot de conclusie dat het een overbelaste pols was en helemaal met mijn flexibiliteit kon dit nog makkelijker gebeuren. Ik kreeg medische tape om mijn pols die functioneert als een tweede huid. Het geeft extra versteviging en moet de bloedsomloop stimuleren. Ik kreeg ook nog een polsverbandje eromheen voor nog meer stevigheid. En daar loop ik nu de afgelopen dagen mee rond. Ik moet het eventjes aanzien hoe of wat. Mocht er toch een ontsteking komen, dan moet ik medicijnen krijgen.

Ik laat gauw weer wat weten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!